Ar fi fost urbane rata de examinare,

Ar fi fost urbane rata de examinare,Ceea ce pretinzi În timp de astăzi este cel mai probabil nu este posibilă, deoarece ar fi aproape aproape tot orașul. Încă în 1933 s-a dus. Doar un astfel de curs a avut un circuit rutier, care a determinat 6,82 kilometri și du-te sub denumirea de Asemenea. Cercul De Zlin. Au o linie de plecare, care ar fi cu siguranță remarcabil, a remarcat Tomáš Kostka, care în acest an la barum rally gb măsuri de protecție a treia locație. Prvorepublikoví organizatorii au fost motivate de celebra cursa de la Monaco, care a condus, de asemenea, prin străzile orașului.

Ce s-a adus vorba despre faptul că ei au decis să organizeze o astfel de cursa În primul rând, acesta a fost, desigur, cu privire la promo brandului Bata. Firma a creat anvelope, precum și a inceput publicitate curse. Ea membru al personalului a fost, de asemenea, un bine-cunoscut racer Eliška Junková. Cel de-al doilea impuls ar putea fi de o mare pasiune pentru participarea la conducere fiabilitate din țara românească, care a condus, prin intermediul Zlín. Și, de asemenea, a 3, a fost dezvoltarea de automobilism din regiune. În Zlín reprezentată în același an de 40.2 de persoane pe auto, în timp ce la Praga a fost 46 de persoane.

Nostru zlin planta va fi una dintre

Nostru zlin planta va fi una dintrePrimele afaceri în CEHOSLOVACIA, când cu siguranță va závoděno drumurile din oraș, în funcție de versiunea de monaco, creează ziarele contemporane. După premiera de succes a Circuitelor Zlin s-a încheia Cu o lună înainte de cursa a demarat un amplu proiect de informare, ziarul adus de imagini de una dintre cele mai fascinante domenii. Înscris 85 de participanți în automobile și, de asemenea, pe biciclete, ajuns aici full, cehoslovace idee.

De când a fost la nivel national o cursa, coordonatorii trebuit să scadă internaționale mai multe perspective, a subliniat șeful de Stat raional de arhivă în Zlín David Valůšek, care este istoria de masina de curse în oraș plătește. Te gândești la ce se intampla in domeniile Pentru prețul de o versiune veți obține toate regional anexa nr. Trainingul a avut loc cu o zi înainte de cursă. În plus față de astăzi trénovalo în mai puțin frecvente ori. Sâmbătă, de la trei până la cinci dimineața devreme.

Chiar și acest termen a atras o mulțime de clienți. Factorii care au fost de 2. În prezent devreme în dimineața devreme era în cetate o mare parte din traficul site-ul, în plus a avut loc cea de piață pentru care a venit de la vânzătorii de comunitate, a explicat Valůšek. Coordonatorii de program nu ignora securitate. – A păsat de ei treizeci de ofițeri de poliție, cincizeci de jandarmi, precum și 2 sute de firemens.

O furtunoasă cursă dominată în principal

O furtunoasă cursă dominată în principalDe clasificare a Zdenek Pohl pe osmiválcovém Bugatti, cu toate acestea, cel mai rapid a fost motociclist de Brand pe jawa companiei. Efective premiera surprinzător de fundal Circuite Zlin s-a încheiat. Un an mai târziu, el a condus primul an de Etapa 8, care a fost un oraș tradițional cerc, dar pentru a crea un imaginar opt de caro cu cruci în oraș. În această practică coordonatorii de Grand Prix, Bugatti, care chiar în acest an Barumku decorate.

Pe pista de circuitul urban, vineri seara, ca șef de fabrica. Vehicul de curse pe construit special circuitele sunt fericit de televiziune spectacol și a atras în tribune de mii de mii de telespectatori. Pista de curse, cu toate acestea, pot apărea în orice moment, precum și comune drumuri. Ajuns pe autostrada un nebun într-un scump vehicul dvousetkilometrovou rata? Prefer să căutați în oglinda retrovizoare. Datorită faptului că probabil nu aș fi fost ultima! De drum M4 rămâne în comunitate de la Struga în sud-vestul Macedoniei, grăbindu-a pregătit în mod special Porsche 911. E miercuri 2. s-ar putea 2007.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *